Před 2 roky |

BRANDstorming 2018: Ustála by vaše značka změnu?

„Náš brand potřebuje nutně restart!“ zaznělo v mnoha organizacích během minulého roku. Od obřích pivovarů po rodinné firmy či malé e-shopy, novinky byly vidět. Změny se tak staly hlavním tématem letošní konference BRANDstorming. Jak při rebrandingu, renamingu či repositioningu ideálně postupovat? Odpovědi nabízeli minulý týden v Praze zástupci nejen kreativních agentur,…

Už čtvrtstoletí jsou průkopníkem sportovního oblečení a outdoorového vybavení v Česku. Alespoň to o sobě tvrdí na svých webových stránkách. Zakladatelem značky…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Ak ste nikdy nevytvárali novú identitu, web či claim, je veľmi ťažké si predstaviť, koľko práce je za tým. V agentúre na brandingu zvyčajne…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Prezentace z mikrokonference Videomarketing 2015 → http://www.mediar.cz/videomarketing-2015/... zobrazit
Robert Němec na semináři Chytřejší digitální marketing v roce 2014 prozradil, zda je vhodnější investovat do videa na YouTube nebo…... zobrazit
RobertNemeccom