Před 3 roky | |

Dynamický remarketing v AdWords (2. díl): Vytváření kampaní a reklam

Jak nastavit konkrétní kampaň pro dynamický remarketing v AdWords? Představíme vám jednoduchý návod, jak na to. Hlavní výhodou dynamického remarketingu je relevantnost reklam, které díky němu návštěvníkům webu nabídnete. V předchozím článku jsme si představili první kroky k vytvoření dynamické reklamy, tedy propojení účtu AdWords s Google Merchant Center a přidání vlastních parametrů na web.…

Na internetu je možné najít nepřeberné množství článků a tipů jak optimalizovat kampaň. Dozvíte se o automatických pravidlech, site lincích…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Zajímá vás, jak Češi využili letošní Black Friday? Pokud ano, nesmíte přehlédnout naši infografiku. Vytvořili jsme pro vás malý přehled…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Podkladová prezentace k workshopu, na kterém jsme seznámili studenty VŠE se základy PPC a konkrétně Google AdWords. Workshop byl určen…... zobrazit
sunmarketing
Kanibalizace PPC a SEO. Je zkáza nevyhnutelná? Kdy jsme v H1.cz klientovi díky SEO ušetřili majlant a v jakých případech…... zobrazit