Před 3 měsíci | |

Facebook aktualizuje proces sdílení dat pixelu v souvislosti s agenturami

Marketingové agentury budou muset nově potvrdit spolupráci s klientem ještě před tím, než si nastaví Facebook Pixel a sady událostí. Cílem je zvýšit transparentnost a bezpečnost v oblasti práce s reklamou. Facebook pixel a offline sady událostí sledují chování zákazníků napříč online a offline kanály i mimo Facebook. Data, která získáte, pomohou lépe…

Instagram začal připravovat nový typ účtu pro tvůrce ,,Creators Account‘‘, který nyní testuje na malé skupině velmi úspěšných instagramových účtů.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Facebook pracuje na nové funkcionalitě, která umožní sledovat videa ve skupinovém chatu Messengeru. Statistiky ukázaly, že řada diváků sleduje společně…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Workshop Budování brandu v sociálních médiích pro novou značku byl určen pro studenty Digisemestru. Na workshopu jsme probrali teoretické základy…... zobrazit
sunmarketing
PPC OFFLINE #6 - Jan Fatura / Business Factory (18. 8. 2016) PPC OFFLINE jsou pravidelná neformální setkání českých a…... zobrazit
agenturakofein