Před 1 týdnem | |

Facebook rozšiřuje Breaking News a moduly místních zpráv

Facebook provedl během několika posledních měsíců test, který umožnil více než 100 vydavatelům ze Severní a Latinské Ameriky, Indie, Austrálie a Evropy označovat nejnovější zprávy štítkem “Breaking News”. Cílem je pomoci uživatelům najít zprávy, které pro ně mohou být důležité. Označení “Breaking News” bude Facebook zavádět celoplošně v Německu, Španělsku, Velké Británii,…

Na svém portálu Facebook for Business zavádí sociální síť novou sekci Inspirace. Ta, jak už název napovídá, slouží jako zdroj…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Sociální síť Instagram se otvírá lidem se zrakovým postižením. Spouští nové nástroje, které jim pomáhají líp přiblížit, co je na fotografiích.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Workshop Budování brandu v sociálních médiích pro novou značku byl určen pro studenty Digisemestru. Na workshopu jsme probrali teoretické základy…... zobrazit
sunmarketing
PPC OFFLINE #6 - Jan Fatura / Business Factory (18. 8. 2016) PPC OFFLINE jsou pravidelná neformální setkání českých a…... zobrazit
agenturakofein