Před 3 měsíci | |

Facebook zavádí nové standardní události a změny v reportování reklam

Porozumět chování uživatelů, kteří provádějí akce skrze různé online a offline kanály, není snadné. Proto Facebook zavádí nové metriky a standardní události, aby firmám poskytl přehlednější reporty a pomohl jim přinést lepší obchodní výsledky. Standardní události Události (eventy) jsou akce, ke kterým dochází na vašich webových stránkách, ve vaší aplikaci…

Instagram začal připravovat nový typ účtu pro tvůrce ,,Creators Account‘‘, který nyní testuje na malé skupině velmi úspěšných instagramových účtů.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Facebook pracuje na nové funkcionalitě, která umožní sledovat videa ve skupinovém chatu Messengeru. Statistiky ukázaly, že řada diváků sleduje společně…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Workshop Budování brandu v sociálních médiích pro novou značku byl určen pro studenty Digisemestru. Na workshopu jsme probrali teoretické základy…... zobrazit
sunmarketing
PPC OFFLINE #6 - Jan Fatura / Business Factory (18. 8. 2016) PPC OFFLINE jsou pravidelná neformální setkání českých a…... zobrazit
agenturakofein