Před 1 týdnem | |

Facebook zlepšuje transparentnost mezi brandovým obsahem a influncery

Facebook připravuje aktualizace týkající se tagů brandového obsahu a rozšiřuje Brand Collabs Manager do dalších zemí. Nové úpravy mají přinést více transparentnosti do spolupráce mezi značkami a influencery. Další změny budou pokračovat i v roce 2019. Facebook je právě testuje. Tag u placeného partnerství se bude nově zobrazovat jako “Paid…

Facebook zveřejnil nové výzkumy. První se týká chování uživatelů při sledování televize a sociálních sítí.  Druhý zkoumá využití aplikací Instant…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
[5 minut čtení] Soutěže se mohou stát součástí marketingové strategie, jejich pořadatel ale musí vědět, kdy se k nim uchýlit a…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Workshop Budování brandu v sociálních médiích pro novou značku byl určen pro studenty Digisemestru. Na workshopu jsme probrali teoretické základy…... zobrazit
sunmarketing
PPC OFFLINE #6 - Jan Fatura / Business Factory (18. 8. 2016) PPC OFFLINE jsou pravidelná neformální setkání českých a…... zobrazit
agenturakofein