Před 4 měsíci | |

Facebook zlepšuje transparentnost mezi brandovým obsahem a influncery

Facebook připravuje aktualizace týkající se tagů brandového obsahu a rozšiřuje Brand Collabs Manager do dalších zemí. Nové úpravy mají přinést více transparentnosti do spolupráce mezi značkami a influencery. Další změny budou pokračovat i v roce 2019. Facebook je právě testuje. Tag u placeného partnerství se bude nově zobrazovat jako “Paid…

Instagram začal připravovat nový typ účtu pro tvůrce ,,Creators Account‘‘, který nyní testuje na malé skupině velmi úspěšných instagramových účtů.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Facebook pracuje na nové funkcionalitě, která umožní sledovat videa ve skupinovém chatu Messengeru. Statistiky ukázaly, že řada diváků sleduje společně…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Workshop Budování brandu v sociálních médiích pro novou značku byl určen pro studenty Digisemestru. Na workshopu jsme probrali teoretické základy…... zobrazit
sunmarketing
PPC OFFLINE #6 - Jan Fatura / Business Factory (18. 8. 2016) PPC OFFLINE jsou pravidelná neformální setkání českých a…... zobrazit
agenturakofein