Před 1 týdnem |

Google doporučuje: Používejte jednotné URL pro všechen sezónní obsah

Jak pracovat se sezónním obsahem, když je již po sezóně? Úplně stejně se ptal jeden z účastníků nedávného Google webmaster hangoutu. Špatně pracovat se sezónním obsahem může v důsledku znamenat problémy s hodnocením a indexací. John Mueller z Google nabízí dvě rady: Publikovat sezónní obsah jen po rozumně dlouhý čas,…

Rogger Montti ve svém článku na Search Engine Journal zmiňuje, že hodnotící faktory pro SEO se vyvíjí rychleji než SEO odvětví…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
ČSÚ vydal novou publikaci, v které mapuje využívání komunikačních technologiích v českých domácnostech.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Zlevnit umí každý. Ale odlišit se od konkurence? To dělá málokdo. Šikovný obsah vám přitom může stabilně přivádět a udržovat…... zobrazit