Před 3 roky | | |

Jak Fofola ovládla YouTube a Facebook

Peter Mižík ze Zaraguzy na konferenci Flema. Foto: Hynek Glos Kampaň Kofoly se šišlajícím psem eviduje na svém Facebooku a YouTube k 15. září už víc než 26 milionů zhlédnutí. Poměr zhlédnutí byl přibližně 15 milionů na YouTube ku 11.38 milionu na Facebooku. U Facebooku je však třeba počítat s třívteřinovým zhlédnutím videa. Poměr zhlédnutí do tří čtvrtin videa (což znamená, že se…

Na svém portálu Facebook for Business zavádí sociální síť novou sekci Inspirace. Ta, jak už název napovídá, slouží jako zdroj…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Sociální síť Instagram se otvírá lidem se zrakovým postižením. Spouští nové nástroje, které jim pomáhají líp přiblížit, co je na fotografiích.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Workshop Budování brandu v sociálních médiích pro novou značku byl určen pro studenty Digisemestru. Na workshopu jsme probrali teoretické základy…... zobrazit
sunmarketing
PPC OFFLINE #6 - Jan Fatura / Business Factory (18. 8. 2016) PPC OFFLINE jsou pravidelná neformální setkání českých a…... zobrazit
agenturakofein