Před 4 roky | | |

Jak Fofola ovládla YouTube a Facebook

Peter Mižík ze Zaraguzy na konferenci Flema. Foto: Hynek Glos Kampaň Kofoly se šišlajícím psem eviduje na svém Facebooku a YouTube k 15. září už víc než 26 milionů zhlédnutí. Poměr zhlédnutí byl přibližně 15 milionů na YouTube ku 11.38 milionu na Facebooku. U Facebooku je však třeba počítat s třívteřinovým zhlédnutím videa. Poměr zhlédnutí do tří čtvrtin videa (což znamená, že se…

Instagram začal připravovat nový typ účtu pro tvůrce ,,Creators Account‘‘, který nyní testuje na malé skupině velmi úspěšných instagramových účtů.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Facebook pracuje na nové funkcionalitě, která umožní sledovat videa ve skupinovém chatu Messengeru. Statistiky ukázaly, že řada diváků sleduje společně…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Workshop Budování brandu v sociálních médiích pro novou značku byl určen pro studenty Digisemestru. Na workshopu jsme probrali teoretické základy…... zobrazit
sunmarketing
PPC OFFLINE #6 - Jan Fatura / Business Factory (18. 8. 2016) PPC OFFLINE jsou pravidelná neformální setkání českých a…... zobrazit
agenturakofein