Před 2 roky | |

Jak přitáhnout zákazníka k opuštěnému košíku? Nejlepší cestou je e-mailing

Čtěte, jak získat alespoň část na první pohled ztracených objednávek v e-shopu. Známe cestu k výraznému zefektivnění e-mailingových kampaní i zvýšení obratu. Ne každý opuštěný nákupní košík musí nutně znamenat ztraceného zákazníka. Existuje řada způsobů, jak se obchodník může připomenout a dosáhnout konverze.

Internetový obchod Bigbrands.cz ze skupiny Mall Group v letošní vánoční kampani akcentuje původní význam nejkrásnějších svátků v roce – klid,…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Desáté Ecommerce tipy jsou tu, tentokrát na téma: <strong>Základy</strong> <a href="https://www.mergado.cz/tema/ppc">PPC</a> <strong>inzerce</strong>. Zajímá vás, jaké jsou <strong>základní ppc systémy</strong>, které…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Nemusíte být Filip Podstavec, abyste mohli používat SEO nástroje, které vám prozradí slabá místa vašeho e-shopu. Ukážu vám co používám…... zobrazit
Píšeme je dnes a denně, ale které e-maily sami rádi čteme? Inspirující newslettery, e-mailingy a spam ze všech koutů internetu.... zobrazit