Před 12 měsíci |

Keď sa identita nehľadá, ale vytvára: brand DNA, claim a dizajn manuál

Ak ste nikdy nevytvárali novú identitu, web či claim, je veľmi ťažké si predstaviť, koľko práce je za tým. V agentúre na brandingu zvyčajne pracuje celý tím ľudí: kreatívci, grafici, stratégovia, programátori… Čo všetko sa za týmto procesom skrýva? Na začiatok je dôležité povedať, že tento článok nechce byť Bibliou. Existuje viac spôsobov, ako sa dopracovať k peknej, funkčnej…

Už čtvrtstoletí jsou průkopníkem sportovního oblečení a outdoorového vybavení v Česku. Alespoň to o sobě tvrdí na svých webových stránkách. Zakladatelem značky…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
The post Digitálny Štvrtok: Ako budovať brand v digitále – Juraj Pobjecký, Zaraguza appeared first on Kamil Aujesky.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Prezentace z mikrokonference Videomarketing 2015 → http://www.mediar.cz/videomarketing-2015/... zobrazit
Robert Němec na semináři Chytřejší digitální marketing v roce 2014 prozradil, zda je vhodnější investovat do videa na YouTube nebo…... zobrazit
RobertNemeccom