Před 2 roky |

Komentář: Na budování značky kašleme! Výkon je král!

Promiňte za ostré vyjádření v titulku, ale má svůj význam. Trefně totiž pojmenovává to, jak české e-shopy vnímají problematiku budování značek. A je to velká škoda.  V oblasti ecommerce panuje zákon: „Sledujeme výkon, ten nám přinese měřitelné výsledky. Budování značky je neuchopitelné, nevíme, co nám to přinese, nevíme, jak to změřit. Když…

Už čtvrtstoletí jsou průkopníkem sportovního oblečení a outdoorového vybavení v Česku. Alespoň to o sobě tvrdí na svých webových stránkách. Zakladatelem značky…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Ak ste nikdy nevytvárali novú identitu, web či claim, je veľmi ťažké si predstaviť, koľko práce je za tým. V agentúre na brandingu zvyčajne…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Prezentace z mikrokonference Videomarketing 2015 → http://www.mediar.cz/videomarketing-2015/... zobrazit
Robert Němec na semináři Chytřejší digitální marketing v roce 2014 prozradil, zda je vhodnější investovat do videa na YouTube nebo…... zobrazit
RobertNemeccom