Před 2 týdny |

Ondřej Kobza: Dobrý marketing je dělat dobré věci

Na konci srpna se otevřela střecha Lucerny veřejnosti. Velký podíl na tom má Ondřej Kobza, osobnost, která zlepšuje kulturní vyžití nejenom v Praze. Rekonstrukci z velké části financoval cider Strongbow, který v současnosti má kampaň „Přírodu do města“. Co za to chtěl? Kdo vás inspiruje, kde berete nitku, co dělat…

Co má společného spoře oděná Britney Spears a kapela Queen? Čím výrobce perlivých nápojů pobouřil katolíky? Jak se jmenuje nejšťastnější píseň…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V pátek 8. září jsme navštívili 4. ročník ShopCampu, jednu z největších e-commerce konferencí v Česku, která se tradičně koná…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora