Před 3 roky | |

Podrobnější cílení reklam umí kombinovat kategorie

Zdroj: Facebook Facebook představil novou možnost pro targeting reklam, tzv. podrobnější cílení. To dokáže kombinovat demografické údaje, zájmy a chování. Oproti stávajícímu ad targetingu umožňuje nová struktura ještě lépe zaostřit na vhodné publikum. Kromě toho, že v ní jednodušeji najdete možnosti cílení reklamy, nabízí také pokročilé funkce. V každé kategorii je přitom možné procházet…

Na svém portálu Facebook for Business zavádí sociální síť novou sekci Inspirace. Ta, jak už název napovídá, slouží jako zdroj…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Sociální síť Instagram se otvírá lidem se zrakovým postižením. Spouští nové nástroje, které jim pomáhají líp přiblížit, co je na fotografiích.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Workshop Budování brandu v sociálních médiích pro novou značku byl určen pro studenty Digisemestru. Na workshopu jsme probrali teoretické základy…... zobrazit
sunmarketing
PPC OFFLINE #6 - Jan Fatura / Business Factory (18. 8. 2016) PPC OFFLINE jsou pravidelná neformální setkání českých a…... zobrazit
agenturakofein