Před 2 roky |

Příručka marketéra: Case study Firma na zážitky – jak jednoduše změnit nástroj pro e-mailing?

V minulých článcích jste se mohli dozvědět základní informace o e-mail marketingu, jak si rozšířit databázi kontaktů a na co nezapomínat při tvorbě newsletteru. Věříme, že vás nové informace motivovaly ke zlepšení vašeho e-mailingu. Pokud dokonce zvažujete přechod k jinému řešení, podívejte se, jak jednoduchá migrace může být. Allegria – Firma na zážitky je……

Pro adresáta není většinou mezi různými typy e-mailů velký rozdíl. Marketingoví profesionálové však rozlišují různé typy e-mailů, podle toho, v…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Jak připravovat e-mail marketingové kampaně tak, aby se nestaly jen kopiemi kopií zase trochu jiných kopií? Jinými slovy, aby v sobě ukrývaly…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Píšeme je dnes a denně, ale které e-maily sami rádi čteme? Inspirující newslettery, e-mailingy a spam ze všech koutů internetu.... zobrazit
Všude se píše, že e-mail marketing patří mezi nejefektivnější marketingové nástroje. Je tomu tak i ve vašem případě? Umíte spočítat,…... zobrazit