Před 2 měsíci |

Příručka marketéra: Jak zachytit pozornost na Facebooku?

Vizuály, které firmy používají k propagaci na Facebooku, jsou v mnohém podobné billboardům u dálnic. Máte zhruba stejný počet vteřin, než uživatel ve svém newsfeedu prosviští kolem vaší reklamy a zabere mu asi tak stejnou plochu zorného pole. Jak zvýšit pravděpodobnost, že uživatel přibrzdí nebo dokonce zastaví? Máme pro vás……

Jak to tak bývá, chvíli poté, co Facebook zveřejnil kvartální statistiky ze světa, přichází s čísly z jednotlivých regionů, mezi…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Sociální síť již před rokem slibovala, že znemožní cílení reklamy podle etnicity. Řešení má ale zásadní nedostatky.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
PPC OFFLINE #6 - Jan Fatura / Business Factory (18. 8. 2016) PPC OFFLINE jsou pravidelná neformální setkání českých a…... zobrazit
agenturakofein
Proč jsou sociální sítě fajn (nejen) pro e-shopy, co funguje a co ne, co se dělá a dělat by se…... zobrazit