Před 2 týdny |

Příručka marketéra: Jak zachytit pozornost na Facebooku?

Vizuály, které firmy používají k propagaci na Facebooku, jsou v mnohém podobné billboardům u dálnic. Máte zhruba stejný počet vteřin, než uživatel ve svém newsfeedu prosviští kolem vaší reklamy a zabere mu asi tak stejnou plochu zorného pole. Jak zvýšit pravděpodobnost, že uživatel přibrzdí nebo dokonce zastaví? Máme pro vás……

Zakladatel Facebooku, Mark Zuckerberg, je po dlouhá léta známý nejen tím, že stojí za největší sociální sítí vůbec, ale zároveň…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Sociální síť umožní zadavatelům oslovit uživatele na základě návštěv kamenných prodejen.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
PPC OFFLINE #6 - Jan Fatura / Business Factory (18. 8. 2016) PPC OFFLINE jsou pravidelná neformální setkání českých a…... zobrazit
agenturakofein
Proč jsou sociální sítě fajn (nejen) pro e-shopy, co funguje a co ne, co se dělá a dělat by se…... zobrazit