Před 9 měsíci |

Příručka marketéra: Jak zachytit pozornost na Facebooku?

Vizuály, které firmy používají k propagaci na Facebooku, jsou v mnohém podobné billboardům u dálnic. Máte zhruba stejný počet vteřin, než uživatel ve svém newsfeedu prosviští kolem vaší reklamy a zabere mu asi tak stejnou plochu zorného pole. Jak zvýšit pravděpodobnost, že uživatel přibrzdí nebo dokonce zastaví? Máme pro vás……

Správci Facebook stránek dostanou v přehledech k dispozici dvě nové metriky pro videa. Ty přibudou do grafu zobrazujícího video retenci…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V souvislosti s mnoha změnami, kterými Facebook v posledních týdnech a měsících prochází, začíná společnost Marka Zuckerberga s pravidelnými reporty…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
PPC OFFLINE #6 - Jan Fatura / Business Factory (18. 8. 2016) PPC OFFLINE jsou pravidelná neformální setkání českých a…... zobrazit
agenturakofein
Proč jsou sociální sítě fajn (nejen) pro e-shopy, co funguje a co ne, co se dělá a dělat by se…... zobrazit