Před 6 měsíci |

Příručka marketéra: Jak zachytit pozornost na Facebooku?

Vizuály, které firmy používají k propagaci na Facebooku, jsou v mnohém podobné billboardům u dálnic. Máte zhruba stejný počet vteřin, než uživatel ve svém newsfeedu prosviští kolem vaší reklamy a zabere mu asi tak stejnou plochu zorného pole. Jak zvýšit pravděpodobnost, že uživatel přibrzdí nebo dokonce zastaví? Máme pro vás……

https://blog.triad.sk/zapisnik/hot-news-vytvorte-si-3d-post-na-facebooku/... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Známe to všichni. Na Facebooku se občas vyskytují uživatelé, kteří stále dokola sdílejí nepříjemný či nezajímavý obsah a zahlcují tím…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
PPC OFFLINE #6 - Jan Fatura / Business Factory (18. 8. 2016) PPC OFFLINE jsou pravidelná neformální setkání českých a…... zobrazit
agenturakofein
Proč jsou sociální sítě fajn (nejen) pro e-shopy, co funguje a co ne, co se dělá a dělat by se…... zobrazit