Před 2 roky |

Strategický pohled na to, kdy posílat newslettery

Jednoduchá otázka: „Kdy posílat newslettery?“ Špatná zpráva je, že na tuto otázku není jednoznačná odpověď. A pokud Vám někdo tvrdí, že ji zná, nevěřte mu. Dobrá zpráva je, že najít ten správný den pro Vás po přečtení článku může být vcelku jednoduché.

Pro adresáta není většinou mezi různými typy e-mailů velký rozdíl. Marketingoví profesionálové však rozlišují různé typy e-mailů, podle toho, v…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Jak připravovat e-mail marketingové kampaně tak, aby se nestaly jen kopiemi kopií zase trochu jiných kopií? Jinými slovy, aby v sobě ukrývaly…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Píšeme je dnes a denně, ale které e-maily sami rádi čteme? Inspirující newslettery, e-mailingy a spam ze všech koutů internetu.... zobrazit
Všude se píše, že e-mail marketing patří mezi nejefektivnější marketingové nástroje. Je tomu tak i ve vašem případě? Umíte spočítat,…... zobrazit