Před 2 roky |

Účel značky: myslíte to vážně, nebo si jen lžete?

Lidstvo miluje univerzální řešení. Problém je, že často nefungují. Přesto se s nimi právě v marketingu poslední dobou roztrhl pytel. Už se vám ze všech sociálních sítí, virtuální reality a umělé inteligence točí hlava? Nepanikařte. Nové neznamená automaticky dobré pro každého. Je na to třeba jít s rozmyslem a chladnou…

Už čtvrtstoletí jsou průkopníkem sportovního oblečení a outdoorového vybavení v Česku. Alespoň to o sobě tvrdí na svých webových stránkách. Zakladatelem značky…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Ak ste nikdy nevytvárali novú identitu, web či claim, je veľmi ťažké si predstaviť, koľko práce je za tým. V agentúre na brandingu zvyčajne…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Prezentace z mikrokonference Videomarketing 2015 → http://www.mediar.cz/videomarketing-2015/... zobrazit
Robert Němec na semináři Chytřejší digitální marketing v roce 2014 prozradil, zda je vhodnější investovat do videa na YouTube nebo…... zobrazit
RobertNemeccom