Před 6 měsíci |

Využijte naplno potenciál transakčních e-mailů

Pro adresáta není většinou mezi různými typy e-mailů velký rozdíl. Marketingoví profesionálové však rozlišují různé typy e-mailů, podle toho, v jaké situaci, jakým způsobem a jaké zákazníky se snaží oslovit. Jeden z často opomíjených, přesto však velice efektivních typů e-mailů je takzvaný transakční e-mail. Pojďme se na něj nyní zaměřit…

Jak připravovat e-mail marketingové kampaně tak, aby se nestaly jen kopiemi kopií zase trochu jiných kopií? Jinými slovy, aby v sobě ukrývaly…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Odhlášený kontakt je lepší než nahlášený spam. Ani v momentě odhlašování z odběru novinek ale nemusí být všechno ztraceno. Snažte se zabojovat.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Píšeme je dnes a denně, ale které e-maily sami rádi čteme? Inspirující newslettery, e-mailingy a spam ze všech koutů internetu.... zobrazit
Všude se píše, že e-mail marketing patří mezi nejefektivnější marketingové nástroje. Je tomu tak i ve vašem případě? Umíte spočítat,…... zobrazit