Před 2 týdny |

Zdroje informací k workshopu: Jak na automatickou kontrolu SEO faktorů

Měl jsem příležitost uspořádat workshop na posledním ShopCampu. Byl věnován monitoringu respektive automatickým upozorněním na důležité SEO faktory (on-page SEO i off-page). Děkuji hlasujícím za důvěru a přikládám odkazy na návody na vše, co jsme probírali. On-page faktory (návštěvnost, dostupnost webu, změna pozic…): On-page SEO – nastavte si automatickou kontrolu důležitých faktorů. Off-page faktory (zmínky): nastavení monitoringu…

V Google My Business panelu nyní můžete potenciální zákazníky přivést přímo na cílovou stránku objednávky a v obrázcích mobilního vyhledávání…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Jednou z nočních můr provozovatele e-shopu je to, že ze dne na den přijde o návštěvnost z vyhledávačů. Jak k tomu může dojít? Příčinou…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Nemusíte být Filip Podstavec, abyste mohli používat SEO nástroje, které vám prozradí slabá místa vašeho e-shopu. Ukážu vám co používám…... zobrazit
Kanibalizace PPC a SEO. Je zkáza nevyhnutelná? Kdy jsme v H1.cz klientovi díky SEO ušetřili majlant a v jakých případech…... zobrazit