Před 9 měsíci |

Zdroje informací k workshopu: Jak na automatickou kontrolu SEO faktorů

Měl jsem příležitost uspořádat workshop na posledním ShopCampu. Byl věnován monitoringu respektive automatickým upozorněním na důležité SEO faktory (on-page SEO i off-page). Děkuji hlasujícím za důvěru a přikládám odkazy na návody na vše, co jsme probírali. On-page faktory (návštěvnost, dostupnost webu, změna pozic…): On-page SEO – nastavte si automatickou kontrolu důležitých faktorů. Off-page faktory (zmínky): nastavení monitoringu…

Původně jsem měl v plánu napsat článek, jak si vyhledávače vedly v roce 2017. Králem měl být samozřejmě Google, který…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Při budování nového e-shopu by pro vás SEO mělo být prioritou. Spolu se srovnávači zboží a PPC inzeráty budou právě vyhledávače představovat hlavní zdroj…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Nemusíte být Filip Podstavec, abyste mohli používat SEO nástroje, které vám prozradí slabá místa vašeho e-shopu. Ukážu vám co používám…... zobrazit
Kanibalizace PPC a SEO. Je zkáza nevyhnutelná? Kdy jsme v H1.cz klientovi díky SEO ušetřili majlant a v jakých případech…... zobrazit