Analytika

V této sekci naleznete články na téma Analytika.

Webová analytika se využívá ke zjišťování informací o chování návštěvníků na webových stránkách, například kolik návštěvníků a odkud přichází na web, z jakého přichází zdroje či média, přes jakou stránku na web vstupují, jak se na stránkách pohybují, kam odchází, jaká klíčová slova zadávají do interního vyhledávače. Sleduje určité charakteristiky, které se dělí na základní a pokročilé. Základní metriky jsou získávány z přehledů. Pokročilé metriky jsou takové, které jsou sledovány po delší dobu a k jejich získání je nutné mít jisté zkušenosti z oblasti internetových analýz a marketingu.

Díky analýze dat dokážeme rozložit i velmi složitá témata či problémy do menších celků. Chceme lépe poznat vazby a znaky…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Už jste si zřejmě všimli, že na hlavní straně exportu v Mergadu nastaly vizuální změny. Momentálně na ní vidíte různé…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Rok se s rokem sešel a máme tu další tipy na ovládnutí Google Analytics. Tedy rok se s rokem a…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Výzkum návštěvnosti českého internetu přešel od července na novou metodiku.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Anti-clickbait alert! První dva odstavce jsou stručný exkurz do historie atribučního modelování. Jak vyhodnocujeme úspěšnost a proč si myslíme, že se od atribučních modelů…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Tento krátky blog venujem nastaveniu Ecommerce v službe Google Analytics, po tom ako množstvo klientov alebo ľudí, s ktorými konzultujem…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Google tento rok oslavil krásných dvacet let, ale dárek dal spíš on nám. Nám, kteří se snaží skrze něj nejen…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Za 80 minut napršelo jako za celý červen. Spadlo 23 % srážek z posledních 101 dní. Pod lupou jsem se podíval…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Behaviorální data vám prozradí řadu věcí o zákaznících a jejich pohybu na vašem e-shopu. Pro jejich synchronizaci a využití je…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Měření značky není téma, o kterém byste mohli číst každý den. Navíc je to téma složité. Přitom se při klientských…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Jedného krásneho dňa vyšiel dedko pred dom a uvidel obrovskú repku. Vyzerala chutne a sviežo, tak sa ju rozhodol vytiahnuť.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Rozčiluje vás, že nemůžete používat Google Analytics pro porovnání efektivity jednotlivých akvizičních nástrojů ve smyslu PNO (ROAS) a že nemáte…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Základem úspěšné reklamní kampaně je správné a jednoduché vyhodnocování výsledků. Pojďme se podívat na to, jak si tuto práci v…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Pixel Helper je doplněk do prohlížeče Chrom ukazující jednoduše a rychle jaké facebook pixely jsou na stránce spouštěny aniž byste…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Díky analýze dat dokážeme rozložit i velmi složitá témata či problémy do menších celků. Chceme lépe poznat vazby a znaky…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Na analytice není nejtěžší získat správné odpovědi. Na analytice je nejtěžší umět se správně zeptat. Provozovatelé e-shopů a jiných online projektů…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Měření Google Analytics na většině webů, které se ke mně dostávají, spočívá ve vložení základního měřicího kódu. Data takto získaná…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora