Analytika

V této sekci naleznete články na téma Analytika.

Webová analytika se využívá ke zjišťování informací o chování návštěvníků na webových stránkách, například kolik návštěvníků a odkud přichází na web, z jakého přichází zdroje či média, přes jakou stránku na web vstupují, jak se na stránkách pohybují, kam odchází, jaká klíčová slova zadávají do interního vyhledávače. Sleduje určité charakteristiky, které se dělí na základní a pokročilé. Základní metriky jsou získávány z přehledů. Pokročilé metriky jsou takové, které jsou sledovány po delší dobu a k jejich získání je nutné mít jisté zkušenosti z oblasti internetových analýz a marketingu.

Koncem října jsem vyrazil do Prahy na školení o Google Analytics. Povídal o něm Honza Tichý. Probral s námi nejenom základy…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Během několika měsíců se ve Facebook Analytics dočkáme dvou významných novinek. Sociální síť plánuje zavést do reportů pokročilé analytiky pro…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Pavel Šíma ze společnosti Roivenue osobitým způsobem popisuje atribuční modely ve výkonnostním marketingu.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V poslední době jsme zaznamenali zvýšený počet dotazů na rozdílné statistiky v počtu kliků v rozhraní Sklik a počet návštěv – sessions v rozhraní…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Můžete si nainstalovat nějáký divoký MP3 přehrávač do webu. Bude zpomalovat každou stránku webu bude dělat problém s vykreslením, cashe…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Automatizace je horkým tématem již od minulého roku. Ani my jsme nezaháleli a vrhli jsme se na automatizaci vytváření Google…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Někomu dřív, někomu později. Ale co nevidět se všem v Analytics zobrazí možnost aktivovat si Google Signals (Signály Google). Přečtete…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V souvislosti s GDPR směrnicí, jejíž dopady se intenzivně diskutují posledních pár měsíců, je tu i pár věcí, které se…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V posledních dnech se v Google Analytics a na dalších službách Google objevily spousty souhlasů a nastavení, které souvisí s…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Chcete si udělat rychlý přehled o návštěvnosti vašich webů A to především z pohledu organické návštěvnosti? Připravil jsem Google Data…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Google AdWords, Seznam Sklik i reklamy Facebook vám ve svých rozhraní poskytnou spoustu statistik. Víte, kolik máte konverzí, kolik procent…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Pokud jste někdy řešili problém, jak do Google Analytics dostat údaje o nákladech, mohli jste narazit na to, že v…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Připravujeme pro vás vylepšené měření Google Analytics, které přinese funkce rozšířeného elektronického obchodu. To umožní sledovat a využít data o podrobnějším…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Venujete sa SEO alebo vám ho robí agentúra a chcete vedieť, ako sa vám darí? S optimalizáciou pre vyhľadávače môžete…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Všichni jste už asi zaznamenali nové Facebook Analytics. Pro řadu lidí zatím nepřinášejí mnoho nového, co nemohou najít jinde. Nyní…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Během několika měsíců se ve Facebook Analytics dočkáme dvou významných novinek. Sociální síť plánuje zavést do reportů pokročilé analytiky pro…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Koncem října jsem vyrazil do Prahy na školení o Google Analytics. Povídal o něm Honza Tichý. Probral s námi nejenom základy…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Pavel Šíma ze společnosti Roivenue osobitým způsobem popisuje atribuční modely ve výkonnostním marketingu.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Na analytice není nejtěžší získat správné odpovědi. Na analytice je nejtěžší umět se správně zeptat. Provozovatelé e-shopů a jiných online projektů…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Měření Google Analytics na většině webů, které se ke mně dostávají, spočívá ve vložení základního měřicího kódu. Data takto získaná…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora