Branding

V této sekci naleznete články na téma Branding.
Loga jsou velmi důležitá pro jakoukoliv firmu, ať už malou nebo velkou. Ukazují totiž ochrannou známku vaší společnosti a vaše…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Facebook Twitter Google+ Znáte to. Jste miliardář, který se právě probudil do nového roku a nemáte žádné pořádné mainstream předsevzetí.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Společnost R2B2 zveřejnila vývoj programatických formátů ve své síti v roce 2017.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Employer branding je horúca téma, ktorá sa v súčastnosti často preberá. Podľa mňa bude číslom 1 aj v roku 2018.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Máte teď za sebou interní agenturní workshop k roku 2018 i zkušenost z konference o digitálním marketingu z Kolína nad Rýnem. Co vše…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Branding v programatickém prodeji otestovala i Škoda Auto, test přinesl zajímavé výsledky CTR.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Za socialismu je znal každý, dnes se z těchto retro značek stal kult, který přinesl osvědčenou kvalitu ale i vzpomínky. Během Vánoc…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V současném světě marketingu je kladen velký důraz na vizuální stránku. Sonic branding se ale soustředí na něco odlišného. Cílí totiž na…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Objem investic programatického nákupu reklamy prostřednictvím RTB na Seznam.cz za poslední rok vzrostl více než trojnásobně. Proto společnost Seznam.cz neustále…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Radi by sme nadviazali na poslednú prednášku tohtoročných digitálnych chuťoviek [...]... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V době velmi nízké nezaměstnanosti je pro firmy jednou z největšch výzev hledání nových zaměstnanců. Vypořádat se se situací na…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
1 minuta čteníDlouhodobě v dnešní digitální době roste důležitost budování osobního brandu. Pro managera, ředitele nebo majitele firmy vždy bylo důležité,…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
„Současné značky jsou férové a plní vše, co zákazníkům slíbily.” S touto zásadní zprávou odcházeli návštěvníci třetího ročníku odborné konference…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Čeští marketéři se často drží svých zajetých postupů, ačkoliv nejsou těmi nejlepšími. Vybírají si tu jednodušší cestu a pod brandbuildingem…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
E-mail je nejen vynikající prodejní či retenční nástroj, ale také významný pomocník v budování značky. Pokud zákazníkům ukážete, že vám na…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Není tomu tak dávno, co YouTube prošel velkou změnou designu na desktopu, která uživatelům umožňuje nově mimo jiné také přepnutí do tmavého…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Ve světě běžná praxe, v Česku zatím spíš rarita. Tonalita značky (anglicky tone of voice nebo brand voice) určuje, jak…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora