CRO

V této sekci naleznete články na téma CRO.

CRO = Conversion rate optimization. Jedná se o metody úprav, které přispívají ke zvýšení konverzního poměru dané webové stránky.

V Google My Business panelu nyní můžete potenciální zákazníky přivést přímo na cílovou stránku objednávky a v obrázcích mobilního vyhledávání…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Představte si sex jako konverzi. Než k ní dojde, obvykle přichází optimálně pozvání, první rande, puget a dále záleží na vašem…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Před několika týdny se v nabídce Komerční banky objevila limitovaná edice platebních karet s komiksovými motivy. Marketingová komunikace této nabídky probíhala na billboardech…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Optimalizace pro konverze může pomoci snížit průměrné náklady na konverzi a/nebo zvýšit objem konverzí v porovnání s optimalizací pro prokliky. Aby…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Offline konverze tu jsou s námi již od konce léta 2016, ale teprve až letos se zdá, že se tento typ konverzí…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Optimalizace na konverze je skvělá funkce ve Facebook reklamě, která marketérům zní jako sen: reklama se bude doručovat jen těm…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Nenutit potenciálního zákazníka zbytečně klikat, to je jeden z hlavních důvodů, proč vést uživatele z kampaně přímo na specializovavnou a…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
A je náš! Potenciálního zákazníka jsme přilákali na web. Ale najde u nás to, co hledal? Dnes se dočtete pár…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Landing page (nebo dopadová stránka) skýtá nejen potenciál pro získávání nových klientů, kontaktů, ale také široký prostor pro kreativitu a…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Analýza, tvorba a optimalizace klíčových slov, o které jsme psali v našem minulém článku je velmi důležitá. Sama o sobě…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Když si v Google Analytics nenastavíte ta správná čísla, je to jako, když řídíte auto bez mapy. Sice víte, jak…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Možná jste si všimli, že při tvorbě reklam optimalizovaných pro zvýšení počtu konverzí na webu a získání instalací aplikace přibyl v…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Stále ještě nerozlišujete mezi homepage a landing page? Pak se okrádáte o konverze a poškozujete svou značku. Zkuste to co nejdříve…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Dnes 30.7.2016 jsem měl tu čest přednášet na konferenci Eshop víkend s tématem: Co vše dokáže ovlivnit konverzní poměr na detailu…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Google automaticky zahrne do své metriky konverzí i ty, které proběhly napříč zařízeními. Marketéři si tak již nebudou muset ručně…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora