CRO

V této sekci naleznete články na téma CRO.

CRO = Conversion rate optimization. Jedná se o metody úprav, které přispívají ke zvýšení konverzního poměru dané webové stránky.

Tohle není vážně vtip. Jak 26.11. 2018 informoval Barry Schwartz ve svém článku, Google oficiálně zahájil zobrazování nulových výsledků ve…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Začátek tohoto roku přinesl několik špatných zpráv, které znesnadní život online marketérům. Jednou z nich je snížení organického dosahu na…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Od spuštění měření konverzí v Skliku ukazujeme uživatelům v kampaních jednorázové konverze. V případě, že chcete vidět statistiky i za…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Polské Tchibo jako jeden z prvních ve střední a východní Evropě úspěšně zvládlo zautomatizovat propojení online a offline světa na…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Jak ukázal první díl naší studie, nejvyšší tržby přináší e-shopům Google AdWords. Tentokrát se dozvíte, kdo obsadil přední pozice v návštěvnosti, konverzním…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Ranní ptáče dál doskáče. Tak si i naše agentura 20. října přivstala a jedním z prvních vlaků vyrazila směr Praha.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V Google My Business panelu nyní můžete potenciální zákazníky přivést přímo na cílovou stránku objednávky a v obrázcích mobilního vyhledávání…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Představte si sex jako konverzi. Než k ní dojde, obvykle přichází optimálně pozvání, první rande, puget a dále záleží na vašem…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Před několika týdny se v nabídce Komerční banky objevila limitovaná edice platebních karet s komiksovými motivy. Marketingová komunikace této nabídky probíhala na billboardech…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Optimalizace pro konverze může pomoci snížit průměrné náklady na konverzi a/nebo zvýšit objem konverzí v porovnání s optimalizací pro prokliky. Aby…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Offline konverze tu jsou s námi již od konce léta 2016, ale teprve až letos se zdá, že se tento typ konverzí…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Optimalizace na konverze je skvělá funkce ve Facebook reklamě, která marketérům zní jako sen: reklama se bude doručovat jen těm…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Nenutit potenciálního zákazníka zbytečně klikat, to je jeden z hlavních důvodů, proč vést uživatele z kampaně přímo na specializovavnou a…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
A je náš! Potenciálního zákazníka jsme přilákali na web. Ale najde u nás to, co hledal? Dnes se dočtete pár…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Landing page (nebo dopadová stránka) skýtá nejen potenciál pro získávání nových klientů, kontaktů, ale také široký prostor pro kreativitu a…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora