Emailing

V této sekci naleznete články na téma Emailing.

E-mailový marketing patří mezi nástroje přímého marketingu, je to cílené rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv na přesně stanovený seznam emailových adres.

Jak připravovat e-mail marketingové kampaně tak, aby se nestaly jen kopiemi kopií zase trochu jiných kopií? Jinými slovy, aby v sobě ukrývaly…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Odhlášený kontakt je lepší než nahlášený spam. Ani v momentě odhlašování z odběru novinek ale nemusí být všechno ztraceno. Snažte se zabojovat.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Internet je plný zaručených tipů, jak pracovat s předmětovou řádkou newsletterů tak, aby její dopad na respondenta byl co nejpozitivnější. email facebook…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Jednoduchá otázka: „Kdy posílat newslettery?“ Špatná zpráva je, že na tuto otázku není jednoznačná odpověď. A pokud Vám někdo tvrdí,…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V minulých článcích jste se mohli dozvědět základní informace o e-mail marketingu, jak si rozšířit databázi kontaktů a na co nezapomínat při…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Prodejci kojeneckého zboží Feedo.cz několik let pomáháme s e-mailovou komunikací. Dnes je díky tomu e-mail kanálem, který při cestě za nákupem…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Čtěte, jak získat alespoň část na první pohled ztracených objednávek v e-shopu. Známe cestu k výraznému zefektivnění e-mailingových kampaní i zvýšení obratu. Ne každý…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V tomto článku si projdeme strukturu a formální náležitosti hromadně rozesílaných kampaní. O tom, jestli váš e-mail skončí ve spam…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
E-mailový marketing je oveľa komplikovanejší, ako sa na prvý pohľad môže zdať. Prinášame vám preto niekoľko tipov a trikov, na…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Některé taktiky e-mailingu už jsou zastaralé a nepřináší žádné výsledky. Je potřeba sledovat vývoj a především měnící se návyky příjemců…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V předešlých článcích jsme se věnovali tomu, proč to rozhodně nemáte vzdávat s e-mailingem a jak je tento způsob komunikace…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Drtivou návštěvnost webu tvoří noví zákazníci, kteří se již nevrátí. Pokud jim nedáte dobrý důvod. Získáním e-mailové adresy a navázáním…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Tempo inovací v digitálním marketingu je v posledních letech ohromné. Každá společnost si uvědomuje, že online komunikace je prostě nezbytná, zároveň má…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Připravili jsme přehled deseti tipů, které vám marketérům pomohou zefektivnit e-mail marketingové kampaně. Doporučujeme, abyste vždy pečlivě zvažovaly, jestli je…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Ve světě tiskové či TV reklamy je samozřejmostí, že se marketér snaží oslovit co nejpřesněji své publikum i přesto, že…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V roce 2017 čekáme významnou změnu v celkovém vnímání a přípravě marketingových kampaní. Hlavním tématem ve světě e-mailingu bude penalizace…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora