Facebook

V této sekci naleznete články na téma Facebook.

Facebook je nejznámější a také největší sociální sítí na světě, která nabízí široké možnosti placeného i neplaceného marketingu.

Správci Facebook stránek dostanou v přehledech k dispozici dvě nové metriky pro videa. Ty přibudou do grafu zobrazujícího video retenci…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V souvislosti s mnoha změnami, kterými Facebook v posledních týdnech a měsících prochází, začíná společnost Marka Zuckerberga s pravidelnými reporty…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Není žádná novinka, že pro správné fungování výkonových kampaní je zapotřebí zařadit do své strategie i „nekonverzní“ část na podporu…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Snad každý, kdo se někdy zabýval reklamou na Facebooku, se musel potýkat se situací, kdy jeho ROI nedosáhlo očekávané hodnoty…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V poslední době se Facebook opět zaměřil na zdokonalování live videí. Poté, co představil Premieres, umožní také sdílet živé přenosy…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Je tomu pár hodin, co Mark Zuckerberg oznámil na konferenci F8 znovuobnovení procesu schvalování Facebook aplikací. V praxi to znamená, že od…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Největší sociální síť Facebook zažívá pořádně horký začátek roku. Ostatně sám to tak na úvod tradiční keynote během vývojářské konference…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V online světe pořád rezonuje GDPR a v návaznosti na to končí známá služba Spolužáci.cz. Přečtěte si o efektivní správě firemních…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V posledních týdnech dochází k mnohým úpravám nastavení na Facebooku a ochrana osobních údajů je žhavým tématem. Facebook začal přidávat…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Facebook nás nepřestává překvapovat. Snaží se, jak může, přesvědčit uživatele, aby mu dali ještě šanci. Tentokrát to zkouší přes kariéru.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Cambridge Analytica, analytická firma, která vznikla v roce 2013, je dnes zmiňována takřka na každém kroku, a rozhodně ne v…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Zjistit, která reklama má lepší výkon, vám teď půjde rychleji. V nástroji “Rychlé vytváření” ve Správci reklam totiž přibyla možnost…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Kauza s využitím uživatelských dat firmou Cambridge Analytica má řadu vyústění, možnosti cílení kampaní zchudnou.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Geografické cílení reklam je pro mnoho společností velmi důležité. Podpořte prodej svých produktů ve městech s vyšší kupní sílou, nebo přizpůsobte…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Sazka na Facebooku každý den vypráví příběhy a povídá si s komunitou hráčů, kterou vytvořila. Ačkoliv informace o nových výhercích…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Zdroj: Facebook Facebook představil novou možnost pro targeting reklam, tzv. podrobnější cílení. To dokáže kombinovat demografické údaje, zájmy a chování. Oproti stávajícímu…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Prchal do toho svítí Strategie je nádherné slovo. Strategický bombardér – to má zvuk! Strategická jaderná zbraň snad ještě lepší. Tak teď jsme…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Peter Mižík ze Zaraguzy na konferenci Flema. Foto: Hynek Glos Kampaň Kofoly se šišlajícím psem eviduje na svém Facebooku a…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Měli jste na škole rádi průniky? Samozřejmě mluvím o množinách. Ukážu vám jednoduchý nástroj zdarma, který zlepší vaše cílení kampaní…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V ČR je 37 000 eshopů. Všechny jsem je po večerech spočítal. A všichni mají stejné dotazy:  Jak na Facebooku…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Klesající organický dosah na Facebooku není žádný strašák, ale realita. Aby se firmy třeba i jen k vlastním fanouškům dostaly,…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Rozmach sociálních sítí, zejména pak Facebooku, v posledních letech zamíchal kartami v marketingu. Pro firmy a značky už tu pár…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora