Facebook

V této sekci naleznete články na téma Facebook.

Facebook je nejznámější a také největší sociální sítí na světě, která nabízí široké možnosti placeného i neplaceného marketingu.

Jak to tak bývá, chvíli poté, co Facebook zveřejnil kvartální statistiky ze světa, přichází s čísly z jednotlivých regionů, mezi…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Sociální síť již před rokem slibovala, že znemožní cílení reklamy podle etnicity. Řešení má ale zásadní nedostatky.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Jde-li o konkurenci, základem úspěchu je být vždy o krok napřed. A to platí i v případě reklam na Facebooku. Každý…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Radi by sme nadviazali na poslednú prednášku tohtoročných digitálnych chuťoviek [...]... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Víceprezidentka společnosti Facebook pro region EMEA Nicola Mendelsohn navštívila během října na několik dní Prahu. Sledovat podzim v Palo Alto…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Facebook zpřístupní inzerci pracovních míst. Konkurovat chce pracovním portálům i síti LinkedIn.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Facebook uzavřel třetí kvartál letošního roku s 2,072 miliardami uživatelů, kteří jsou na sociální síti aktivní každý měsíc. Počet inzerentů…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
S tvorbou kreativ mají markeťáci často svázané ruce. V platformním prostředí si mnohdy vybírají z předdefinovaných rozvržení, které jim umožní…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Spomzorované zprávy běží v Messengeru od loňského listopadu, ovšem zatím je měl k dispozici pouze malý počet vyvolených testovacích inzerentů.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Ze sociální sítě, u které nebylo jisté, jestli vůbec může vydělávat se nakonec stal stroj na peníze. Teď za 3…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Přestože je teprve konec října, tak se už veškerá pozornost plně soustředí na Vánoce. Jak u marketérů, tak u zákazníků.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
1 minuta čteníFacebook se rozhodl ukončit reklamní formáty tzv. Dark Posty, které umožňovaly skrytě inzerovat přes reklamy nezobrazující se na…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Facebook zavádí do Rights Manageru tři nové externí nástroje, které značkám pomohou ještě více ochránit video obsah před zneužitím. Tím…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Sociální síť chce vydavatelům pomoci prodávat předplatné, funkci ale zřejmě nasadí jen na Android.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Čo sa stalo? Facebook vo štvrtok 19. 10. 2017 sprístupnil všetkým používateľom svoj nový Explore Feed. Vyčlenil do neho obsah…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Radi by sme nadviazali na poslednú prednášku tohtoročných digitálnych chuťoviek [...]... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Jak to tak bývá, chvíli poté, co Facebook zveřejnil kvartální statistiky ze světa, přichází s čísly z jednotlivých regionů, mezi…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Jde-li o konkurenci, základem úspěchu je být vždy o krok napřed. A to platí i v případě reklam na Facebooku. Každý…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Sociální síť již před rokem slibovala, že znemožní cílení reklamy podle etnicity. Řešení má ale zásadní nedostatky.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Sazka na Facebooku každý den vypráví příběhy a povídá si s komunitou hráčů, kterou vytvořila. Ačkoliv informace o nových výhercích…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Zdroj: Facebook Facebook představil novou možnost pro targeting reklam, tzv. podrobnější cílení. To dokáže kombinovat demografické údaje, zájmy a chování. Oproti stávajícímu…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Prchal do toho svítí Strategie je nádherné slovo. Strategický bombardér – to má zvuk! Strategická jaderná zbraň snad ještě lepší. Tak teď jsme…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Peter Mižík ze Zaraguzy na konferenci Flema. Foto: Hynek Glos Kampaň Kofoly se šišlajícím psem eviduje na svém Facebooku a…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Měli jste na škole rádi průniky? Samozřejmě mluvím o množinách. Ukážu vám jednoduchý nástroj zdarma, který zlepší vaše cílení kampaní…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V ČR je 37 000 eshopů. Všechny jsem je po večerech spočítal. A všichni mají stejné dotazy:  Jak na Facebooku…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Klesající organický dosah na Facebooku není žádný strašák, ale realita. Aby se firmy třeba i jen k vlastním fanouškům dostaly,…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Rozmach sociálních sítí, zejména pak Facebooku, v posledních letech zamíchal kartami v marketingu. Pro firmy a značky už tu pár…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora