Obsahový marketing

V této sekci naleznete články na téma Obsahový marketing.

Obsahový marketing tvoří hlavní část inbound marketingu. Tato forma marketingu je založena na vytváření a publikování kvalitního obsahu za účelem získání zákazníků. Vytvářený obsah musí být pro dané cílové skupiny zajímavý, aby na něj sami uživatelé odkazovali a sdíleli jej na sociálních sítích. Obsah může mít mnoho podob, mohou to být aktuální novinky, návody, videa, obrázky, infografiky, elektronické knihy atd.

Investovali jste do copywritera, grafického designéra, manažera sociálních médií a máte krásně vymyšlený a poutavý obsah. A teď by váš…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Odhalili jsme 4 vývojová stádia obsahového marketingu. Po vyplnění našeho unikátního kvízu budete vědět, ve kterém z nich se nacházíte.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Právě jste přišli s parádním nápadem, úžasným příběhem, který si vaše cílové publikum zamiluje. Máte koncept, za jaký by každý…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Internet dává marketérům velké příležitosti. Zkuste jich proto využít ve vlastní prospěch a navíc ušetřit. I malé e-shopy mohou zdatně…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Na Instagramu může uspět jen ten, kdo pochopí své fanoušky.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Na Instagramu může uspět jen ten, kdo pochopí své fanoušky.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Internet – web – webová stránka. Obsah, nejrůznější druhy obsahu – obrázky, videa nebo texty. Už od chvíle, kdy se…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Často se říká, že negativní reklama je také reklama. Pokud však jde o malou společnost či freelancera, nemusí to vůbec…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Bazalka? Tekutý dusík? Sečuánský pepř? Umění výroby koktejlů se v posledních letech posunulo vpřed ve velkých skocích, aby do sebe zahrnulo…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Rozjíždíte zajímavý projekt a chcete ho dostat mezi lidi? Toužíte trumfnout konkurenci a získat výhody, které vám mnohonásobně zvýší obrat?…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Google mění svou politiku pro weby s placeným obsah „First Click Free“ za „Flexible Sampling“. Přitom píše, že se opírá…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Jakých deset nejzajímavějších věci ze svého oboru jste se tento týden dozvěděli? Kde jste se je dozvěděli? Je pravděpodobné, že…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Weby, na které mohou lidé vkládat komentáře jsou často živější a navštěvovanější než statické prezentace. Komu však text komentáře po…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Informovat, vzdělávat a bavit – tak je formulované poslání British Broadcasting Corporation (BBC). Tato nejstarší veřejnoprávní vysílací stanice se už…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Empatie je jednou z nejvýraznějších a nejsilnějších lidských schopností. Schopnost snažit si představit, jak se jiná osoba cítí nebo co si…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Stavební profíci z firmy Mapei si nás najali, abychom jim pomohli s obsahem na Facebooku. Za měsíc naší plné správy oslovila jejich…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Investovali jste do copywritera, grafického designéra, manažera sociálních médií a máte krásně vymyšlený a poutavý obsah. A teď by váš…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Chodí za mnou klienti s podobnou historkou. Vytendrovali agenturu na sociální média. Tendr byl samozřejmě úchvatný, pak se to zvrtlo.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
U youtuberů je krásné, že jsou autentičtí, že vytvářejí obsah, který je přirozený a užitečný pro ty diváky, co se…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Podle různých marketingových průzkumů jsou blogeři jedním z nejdůvěryhodnějších zdrojů informací dnešního internetu. Může se tedy zdát, že jsou pro…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Obsah je král. Přesně touto vzletnou větnou začíná každá mantra o obsahovém marketingu. Každý zapálený brandbuilder má proklatě nízko u…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora