Obsahový marketing

V této sekci naleznete články na téma Obsahový marketing.

Obsahový marketing tvoří hlavní část inbound marketingu. Tato forma marketingu je založena na vytváření a publikování kvalitního obsahu za účelem získání zákazníků. Vytvářený obsah musí být pro dané cílové skupiny zajímavý, aby na něj sami uživatelé odkazovali a sdíleli jej na sociálních sítích. Obsah může mít mnoho podob, mohou to být aktuální novinky, návody, videa, obrázky, infografiky, elektronické knihy atd.

Přibližně každé 3 dny vyjde na blogu marketingové agentury eVisions nějaký článek. Často je navíc doplněn infografikou či unikátními obrázky.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Miroslav Lizec, managing director agentury Hullabaloo Ostrý hvizd, výkop. Dvacítka hráčů se hlava nehlava rozbíhá za balónem. Klopýtají, strkají se,…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Tentokrát Josef Řezníček navštívil Českou zemědělskou univerzitu v Praze, kde studentům prozradil, co je to obsahový marketing a jak správně…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Výroční konference Content marketing 2017 na začátku prosince odpověděla účastníkům na hlavní otázky z oblasti obsahového marketingu, performance a distribuce…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
E-mailová komunikace, nakupování jídla nebo módy a zábava, to jsou hlavní činnosti, kterým se lidé v Čechách věnují po dobu strávenou…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Dnes v pražském sídle Microsoftu sledujeme konferenci Content marketing 2017.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Podobných příběhů jste na první pohled slyšeli už několik. 22letý Ján Čakloš začal podnikat ještě na střední škole, vysokou po pár týdnech…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Investovali jste do copywritera, grafického designéra, manažera sociálních médií a máte krásně vymyšlený a poutavý obsah. A teď by váš…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Odhalili jsme 4 vývojová stádia obsahového marketingu. Po vyplnění našeho unikátního kvízu budete vědět, ve kterém z nich se nacházíte.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Právě jste přišli s parádním nápadem, úžasným příběhem, který si vaše cílové publikum zamiluje. Máte koncept, za jaký by každý…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Internet dává marketérům velké příležitosti. Zkuste jich proto využít ve vlastní prospěch a navíc ušetřit. I malé e-shopy mohou zdatně…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Na Instagramu může uspět jen ten, kdo pochopí své fanoušky.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Na Instagramu může uspět jen ten, kdo pochopí své fanoušky.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Internet – web – webová stránka. Obsah, nejrůznější druhy obsahu – obrázky, videa nebo texty. Už od chvíle, kdy se…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Často se říká, že negativní reklama je také reklama. Pokud však jde o malou společnost či freelancera, nemusí to vůbec…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Bazalka? Tekutý dusík? Sečuánský pepř? Umění výroby koktejlů se v posledních letech posunulo vpřed ve velkých skocích, aby do sebe zahrnulo…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Chodí za mnou klienti s podobnou historkou. Vytendrovali agenturu na sociální média. Tendr byl samozřejmě úchvatný, pak se to zvrtlo.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
U youtuberů je krásné, že jsou autentičtí, že vytvářejí obsah, který je přirozený a užitečný pro ty diváky, co se…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Podle různých marketingových průzkumů jsou blogeři jedním z nejdůvěryhodnějších zdrojů informací dnešního internetu. Může se tedy zdát, že jsou pro…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Obsah je král. Přesně touto vzletnou větnou začíná každá mantra o obsahovém marketingu. Každý zapálený brandbuilder má proklatě nízko u…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora