PPC

V této sekci naleznete články na téma PPC.
Začátek tohoto roku přinesl několik špatných zpráv, které znesnadní život online marketérům. Jednou z nich je snížení organického dosahu na…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Začátkem května vyšla nová verze Google AdWords Editoru, která nově umožňuje pracovat s reportem vyhledávacích termínů. Jak tato funkce funguje?…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Březen byl tak nadupaný, že jsme nestihli ani sepsat, co se všechno stalo. Proto až teď v době prodloužených víkendů…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V používání klíčových slov se v AdWords dělají nejčastěji chyby. A kvůli těmto chybám bývají AdWords kampaně ve vyhledávání často…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Ředitelka PPC Bee Hanka Habermannová a jeden z majitelů Pavel Vachek Tři roky fungující český nástroj na automatizaci výkonnostních kampaní…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Česká internetová jednička Seznam.cz spustila pro inzerenty inovovaný program Seznam Partner. Pod něj přesouvá dosavadní službu Sklik Partner (obsahovým webům…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Od spuštění měření konverzí v Skliku ukazujeme uživatelům v kampaních jednorázové konverze. V případě, že chcete vidět statistiky i za…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Problém podvodných kliků v PPC je často diskutovaný problém. Představa útoku nepřátelských botů, které klikají na vaše PPC reklamy a…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Velmi důležitou součástí PPC reklamy jsou texty. Právě ty totiž finálně rozhodnou o tom, zda uživatel klikne na reklamu, či…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Před pár dny jste pravděpodobně obdrželi e-mail s informací o automatických návrzích reklam v AdWords. Nová funkce by měla být…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Sklik nedávno upravil zobrazení inzerátů ve výsledcích vyhledávání. Znamenat to bude jediné – omezení organických výsledků, a ještě větší zájem o…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Založení PPC kampaně není na první dojem nic složitého, ale pokud ji chcete mít opravdu funkční, tak zjistíte, že to…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Dnes jsem měla na E-Business Akademii dvacetiminutovou přednášku se stejnojmenným názvem. A protože tohle téma se do dvaceti minut narvat…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Pokud spravujete kampaně rozsáhlých e-shopů či např. cestovních kanceláří, pro dosažení maximální efektivity inzerce byste chtěli nejraději propagovat celý jejich…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Tento týden mě čeká velký okamžik: budu zaučovat prvního člověka, který se stane součástí mého budoucího týmu, součástí nově vznikající marketingové…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Letos v létě jsme s igloo týmem navštívili skvělou akci Markéty Kabátové s názvem PPC Camp. Při hromadné diskusi přišlo na řadu téma rozšířené CPC (enhanced CPC,…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Zorientovat se ve skriptech potřebuje čas a hodiny studování. Proto jsme shrnuli vše, co o skriptech potřebujete vědět, abyste je…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Už půl roku Sklik nabízí nástroj pro automatické značkování, díky kterému už nemusíte řešit ruční doplňování UTM parametrů do adres.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Remarketing máme rádi, protože oslovuje lidi, kteří již navštívili náš web, takže se velmi pravděpodobně zajímají o naše produkty nebo…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora