Programmatic

V této sekci naleznete články na téma Programmatic.

Programmatic či RTB – Real time bidding je technologie, při které je realizován nákup impresí reklamy v aukci, která probíhá v reálném čase

Možnosti behaviorálního cílení se mají postupně z onlinu rozšiřovat i do televize.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Český trh má první veřejné srovnání cen v programatiku, přináší ho R2B2.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Společnost R2B2 posouvá možnosti oslovení přes automatizovaný aukční prodej reklamy.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Bannery umožňující konverzi bez prokliku nebo multiscreen přináší programatická reklama.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Dnes vám pomôžeme prekonať strach z neznámeho a presvedčíme vás, že by ste ho naozaj mali robiť. Programmatic je na…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Reklamu na internetu, v mobilu, outdooru nebo televizi půjde díky programatiku propojit, říkají zástupci R2B2.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V rámci domácího RTB se toho v posledních měsících událo poměrně dost. Proto nebude na škodu, podívat se na výběr…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Druhé inspirativní setkání: Jak naplno využít platformu Adform?MarketUP pokračuje v sérii inspirativních setkání pro významné klienty. Druhé setkání se konalo…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Příklad kampaně pro Stabilo ukazuje, že RTB může pomoci získat kvalitní návštěvy. celý článek »... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Sdružení online vydavatelů Czech Publishers Exchange (CPEx) do své nabídky zavádí nově tzv. garantované dealy, které dokážou zajistit garantovaný objem inzerce.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Kombinovat bannery v PPC a RTB nemusí být při přímém nákupu reklamy vůbec výhodné. Hrozí, že se budete snažit přeplatit sami…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Propojením tří klíčových prvků moderní reklamy (nativní reklamy, PR článků a programatiky) vzniká na první pohled sice nenápadný, ale ve…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Studie ukazují, že nejen že roste počet chytrých zařízení, ale i že stále více uživatelů internetu využívá více než jedno…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Prodejce programatické reklamy R2B2 ve spolupráci s digitální nákupní platformou Adform přichází s novým programatickým reklamním formátem. Nazývá ho outstream a…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V současné době začíná být v oblasti RTB reklamy (real time bidding) skloňována nová „mantra“ header bidding. Header bidding je…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Marketingoví a mediální odborníci, mediální a reklamní agentury, zadavatelé internetové reklamy, poskytovatelé obsahu, internetová média a členové SPIR se 12.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Ačkoliv reklamní zadavatelé ještě postrádají v real-time biddingu (RTB), jedné z forem automatizovaného prodeje online reklamy probíhající formou aukce, nabídku nejatraktivnějších…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora