Remarketing

V této sekci naleznete články na téma Remarketing.

Remarketing je metoda cílení internetové reklamy, kterou nabízí systém na PPC kampaně Google AdWords. Jedná se o jednu z možností, jak oslovit konkrétní cílovou skupinu lidí, kteří již jednou přišli na webové stránky zadavatele remarketingu. Remarketing je několikrát účinnější než jiné druhy PPC reklamy.

Inzerujete na Slovensku? Pak se mrkněte na podrobný návod, jak vytvořit dynamický remarketing přes Mergado. ... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Na supportu Mergada se nám k tématu nového CSV exportu pro Google AdWords Dynamic Remarketing objevilo pár opakujících se dotazů a…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Možnosti dynamického remarketingu s Google AdWords asi není potřeba příliš představovat – připomenout zákazníkovi zboží, které si nedávno prohlížel se…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
VIDEO: Jak využít retargetingový kód mimo vlastní web Webová stránka Retargetingový kód můžete umístit na všechny stránky svého webu. Zkuste…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Souhlas s využitím osobních údajů pro marketing musí být jednoznačný, konkrétní a srozumitelný.... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Remarketing – reklama zacielená na minulých návštevníkov webu – zvykne byť veľmi účinná. Marketéri ju najčastejšie používajú v Google AdWords…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Jak nastavit konkrétní kampaň pro dynamický remarketing v AdWords? Představíme vám jednoduchý návod, jak na to. Hlavní výhodou dynamického remarketingu je…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Cílení na publika remarketingových kampaní musí mít předem danou strukturu, strategii a pravidla. Stejně jako při střelbě do terčů nám…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Dynamický remarketing zobrazuje návštěvníkům vašich webových stránek konkrétní reklamu dle toho, na jaké produkty se u vás dívali. Co je…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Dynamický remarketing v AdWords či dynamický retargeting v Skliku (což je principielně to stejné) je druh remarketingu v obsahové síti,…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Produktové inzeráty a dynamický retargeting jsou výborné marketingové nástroje pro e-shopy. Pokud máte skladem produkt, který někdo hledá na seznam.cz,…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V úterý 14. února 2017 jsme se sešli v Nekavárně na akci PPC na stojáka #3. Přečtěte si, co mě…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
„Po letech ztrát už bylo nutné začít generovat zisky, a ty se nedají generovat tak, že člověk neustále kupuje nové…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
O Criteu se u nás mluví jen výjimečně. Co to tedy je a jaké jsou požadavky na to, abychom mohli začít s…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Až dosud nebylo možné zjistit, v jaké podobě se mohou zobrazovat reklamy inzerentů v dynamickém retargetingu Skliku. Náhledy v administračním…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Funguje Váš remarketing správně? Na vytvoření remarketingového seznamu a správnou funkcionalitu remarketingových kampaní je nutné správně implementovat trackovací kód a…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora