blog.acomware.cz

Prohlédněte si nejnovější články z webu blog.acomware.cz.
Podzimní nabídka konferencí z oblasti e-commerce a digitálního marketingu je letos obzvláště bohatá. Vyrazit se vyplatí nejen na české, ale i…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Základem opakovaných nákupů je spokojenost se zbožím a jeho dodáním. Pro motivaci k dalšímu kontaktu je ale potřeba mnohem víc. Jak…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Při prohlížení webových stránek si dnes můžete všimnout malých notifikací, které v sobě nesou obchodní sdělení. Takzvané push notifikace jsou na…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Behaviorální data vám prozradí řadu věcí o zákaznících a jejich pohybu na vašem e-shopu. Pro jejich synchronizaci a využití je…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Personalizátory reklam jsou skvělou možností, jak dynamicky upravovat reklamní text, aniž bychom přicházeli o historii inzerátů. Kdy se hodí a…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Jak už se ve světě PPCčkařů rozkřiklo, od 9. února letošního roku umožnil Sklik všem inzerentům ve vyhledávací síti využívat…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Budoucnost PPC a výkonnostní reklamy? Bude o automatizaci a umělé inteligenci. Ale také o schopnostech PPC specialistů, kteří se musí…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V reklamním systému AdWords se před nějakou dobou objevila zajímavá novinka, která vám pomůže vylepšit vaše reklamy ve vyhledávací síti. Je…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Jak nastavit konkrétní kampaň pro dynamický remarketing v AdWords? Představíme vám jednoduchý návod, jak na to. Hlavní výhodou dynamického remarketingu je…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Přes 400 přednášek během 3 dní na téma komerce nebo marketingu nabídla v březnu konference IBM Amplify 2017 v Las Vegas.…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Dynamický remarketing zobrazuje návštěvníkům vašich webových stránek konkrétní reklamu dle toho, na jaké produkty se u vás dívali. Co je…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Chatbot dokáže ušetřit čas při komunikaci se zákazníky, posílit značku, aktivovat stávající zákazníky i podpořit prodej. Jak využít jeho funkce…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Google Analytics je nástroj, který vám prozradí, zda a jak uživatelé internetu interagují s vaším webem. S jakými daty si poradí a…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Do motivace vracejícího se zákazníka ke koupi obvykle stačí investovat méně času a prostředků než do akvizice nového. Odpovědí na…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Na v pořadí sedmém barcampu věnovanému copywritingu jsme se s dalšími dobré copy hledajícími nadšenci setkali v kině Aero. Ve dvou blocích hovořilo…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Facebook už dávno překonal hranici mezi brandovým a výkonnostním kanálem. V článku se dozvíte, jak využít jeho plný reklamní potenciál a…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Komentář @PenkalaJ o tom, zda může mít Tesco v online potravinách 50 % https://t.co/ODFL6sGQva
Lidl shop je již otevřen všem. Trochu laciná žádost o "lajky" k postu:( Každopádně začíná se slevami, což asi nen… https://t.co/QXEoS9lwEt
@pk1777 Něco málo je na screenech https://t.co/bSJnQQtkoH je to velmi podobné německému e-shopu
@pk1777 U obou je to spíše doplňkový kanál, každopádně frekvence nákupů nebo i širší cílová skupina je imho na straně Lidlu
Nové info k Lidl: dostupné bude zboží z minulých kolekcí i příštího týdne, doprava jen přes PPL a do Parcelshopů, b… https://t.co/g7GKylG001
Poslechněte si rozhovor s @davidvurma s @mladypodnikatel o budování značky v praxi a o chybách marketérů. Více na: https://t.co/En4JipllJT
O moderní komunikaci se zákazníky si dnes můžete na #wsm v Parkhotelu promluvit s Ivetou a v 13:30 je prezentace ca… https://t.co/y0GiUqOSAz
Na které e-commerce konferenci se můžeme potkat?🎉 Pro lepší přehled jsme vám vypsali ty nejzajímavější. 👉https://t.co/i78eEgGbSD
📧 Je vhodné používat e-mail jako nástroj k budování značky? Za nás rozhodně ano! Více se dozvíte na našem blogu https://t.co/uhuoNC0GCg
Petra Plemlová z unuo.cz na #shopcampcz se na přednášce "Z korun miliony"💰zaobírá efektivním využitím času a peněz… https://t.co/KgyGdbzkbW
Poprvé @SPrchalova na #shopcampcz velice chválím organizaci a chlebíky s vajíčkovou pomazánkou! 😀🍞☕ https://t.co/b1rZf79Gfk
Přehlédnuté emoce v obchodní komunikaci v podání Jindry Bouškové na #shopcampcz #ecommerce #emotion https://t.co/7gjW8kadki
Možná překvapivý krok, ale vlastně velmi rozumný. Hamleys ušetří dost práce na všech frontách (logistika, zák.servi… https://t.co/L28iv3ZrqI
Érou marketplaců zahájil #shopcampcz Václav Liška, zakladatel @aukro. #marketplace https://t.co/tNrwDx6Jvo