blog.acomware.cz

Prohlédněte si nejnovější články z webu blog.acomware.cz.
Potenciál push notifikací je obrovský, jen málo tuzemských firem ho ale využívá na maximum. Připravili jsme pro vás konkrétní příklady…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
S příchodem prosince začínají e-shopům nejdůležitější tři týdny v celém roce. Jak se na vrchol nákupní sezóny připravit? Zvolte si…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Vánoce jsou za dveřmi. A budou velké – jen poslední 4 týdny před Vánoci tvoří v některých e-shopech 30 %…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Den dopravy zdarma letos připadá na pondělí 13. listopadu a protáhne se až do středečního večera. Chystá se váš e-shop…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Způsob, jakým e-shopy s módou komunikují se svými zákazníky, je klíčový. Nejde jen o styl, jakým svým zákazníkům píšete. Důležitá…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Rozesílání newsletterů je mezi marketéry pořád považované za účinnou strategii. Víte ale, že celosvětově je 65 % e-mailů vyhodnoceno jako spam?…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V zahraničí je milují, u nás je jejich rozšíření zatím minimální. Push notifikace jsou ale atraktivní komunikační kanál, který e-shopu Different.cz…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Podzimní nabídka konferencí z oblasti e-commerce a digitálního marketingu je letos obzvláště bohatá. Vyrazit se vyplatí nejen na české, ale i…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Základem opakovaných nákupů je spokojenost se zbožím a jeho dodáním. Pro motivaci k dalšímu kontaktu je ale potřeba mnohem víc. Jak…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Při prohlížení webových stránek si dnes můžete všimnout malých notifikací, které v sobě nesou obchodní sdělení. Takzvané push notifikace jsou na…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Behaviorální data vám prozradí řadu věcí o zákaznících a jejich pohybu na vašem e-shopu. Pro jejich synchronizaci a využití je…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Personalizátory reklam jsou skvělou možností, jak dynamicky upravovat reklamní text, aniž bychom přicházeli o historii inzerátů. Kdy se hodí a…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Jak už se ve světě PPCčkařů rozkřiklo, od 9. února letošního roku umožnil Sklik všem inzerentům ve vyhledávací síti využívat…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Budoucnost PPC a výkonnostní reklamy? Bude o automatizaci a umělé inteligenci. Ale také o schopnostech PPC specialistů, kteří se musí…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
V reklamním systému AdWords se před nějakou dobou objevila zajímavá novinka, která vám pomůže vylepšit vaše reklamy ve vyhledávací síti. Je…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
Jak nastavit konkrétní kampaň pro dynamický remarketing v AdWords? Představíme vám jednoduchý návod, jak na to. Hlavní výhodou dynamického remarketingu je…... celý článek
Přečtěte si tento článek na webu jeho autora
📌 Minulý týden jsme na našem webu zveřejnili Retail studii, ve které zákazníci uvedli, že si přejí, aby… https://t.co/nIr3D9VE7u
DM se rozhodlo předběhnout Tetu a spustilo e-shop. 52 % lidí ho chce. https://t.co/LFu76Et2HF Hodnocení? Nejde za… https://t.co/XGwEx8MUtb
Proč se vyplatí usnadnit zákazníkům vyplnění adresy pro doručení a kontrolovat zadaná data ukazuje @chrisboaz z… https://t.co/WD3ujCMcqU
Postup expanze v podání Mister Spex, nejdříve e-commerce řešení a následuje vstup formou prodejen a partnerské sítě… https://t.co/Vuot2BBUP3
Retaileři hledají alternativní zdroje příjmů. Inspirací mohou být aerolinky (Deniz Macura, Google) https://t.co/iYspew1RS9
If you are thinking about expansion your e-shop or technology into Czech Republic, we gladly provide a consultation… https://t.co/KcvPCzWHuZ
Jysk udělá na e-shopu necelých 200mio Kč = 6,3 % z obratu prodejen... mluvilo se o tom, že standard dobrého omnich… https://t.co/5nY0d7QILf
Marketingoví nadšenci dali hlavy dohromady a pořádají akci #MarketingWithLove, která se koná již tento týden v Praz… https://t.co/b7qQYX2PXt
A poslední tweet ke včerejší exportní konferenci od @PenkalaJ: i neexportovat a excelovat na lokálním trhu je relev… https://t.co/YYrxOlkyc4
Velké rozdíly v průchodnosti košíkem na příkladu Footshop... Pokud lokalizujete, průchodnost je 2x větší https://t.co/nRKAKp9hXH
Nová verze Google Market Finder... informace o celém světě na jednom místě https://t.co/uyZntyN9QW
DHL: Zákazníkovi dejte volbu výběru mezi standard a expres doručením. Umožněte zákazníkovi změnit místo a čas doruč… https://t.co/OXsxYsqug8
@michalpopelar @retailsummitcz @PenkalaJ Tak to je určitě dobrá zpráva. O M-Objednávce víme, ale neuznali jsme, pro… https://t.co/tp7K5X6xVj
Právě probíhá nový díl cyklu @Eshopista s tématem #mladivecommerce Prezentaci čerstvých výsledků studie @Acomware "… https://t.co/CVb65JlAkD
Prodejna budoucnosti a její funkce, pohled HP Tronic a Freshlabels #retailsummitcz https://t.co/UoZaunuVLC